HTML

Erasmus Portugáliában

Portugáliában vagyok, Santarém-ben, egy igazi mediterrán kisvárosban még egészen december 19.-éig. Erasmussal jöttünk ki, én és egy barátnőm, Anett, egy szemesztert itt csinálunk végig. Drukkoljatok :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

OKtóber 10.

2009.10.12. 03:09 Szöszilovesantarem

 Ma valójában semmi nem történt, igazi buli utáni hangulat volt, egész nap feküdtünk és aludtunk, csak este mentünk ki, mikor a fiúk küldtek egy smst, hogy az Iland-ben vannak, és azonnal menjünk le. Gyorsan összeszedtük magunkat, és lementünk… De ez nem volt ilyen egyszerű, úgyanis már a lépcsőn kérdeztem Anettet, hogy esik-e az eső, mert a hangokból ítélve igen. Kinézett, és mondta, hogy nem esik, ez csak a locsoló. Lejjebb mentünk egy emelettel, és megint kinéztünk, és Anett mondja, hogy ugye nem itt kell kimennünk? Akkor még nem fogtam, hogy miről beszél. Leértünk, és Anett kinyitja a bejárati ajtót, majd azzal a lendülett vágta be, és elkezdett szakadni a röhögéstől. Kérdeztem, h mi a baja, és kiderült, hogy a locsolót úgy sikerült beállítania a rendkívűl okos gondnoknak, hogy pont az ajtóra spricceljen az össze víz, és így lehetőleg ne lehessen kimenni az épületből. Végül úgy döntöttünk, kb 5 perc röhögés után, hogy egy kis víz nem fog ártani, úgyhogy levettem a papucsom, és kifutottam, majd Anett utánam. Ennnek az lett az eredménye, hogy úgy érkeztünk meg az Iland-be, mint akik a zuhany alól szálltak ki.Lent voltunk egy órát kb, de utána visszajöttünk, mert nagyon fáradtak voltunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://santarem.blog.hu/api/trackback/id/tr731443945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása